söndag 10 november 2013

Babyshower




Vilken helg jag haft den har gått i ett sedan jag slog av jobbdatorn i fredags! Snabbt besök i stugan fredag till lördag. Lördagens eftermiddag gick åt till att förbereda "babyshowern" vi haft idag för min fina vän Emelie som snart ska få en liten tjej. Så i eftermiddags fylldes huset av tjejer, blommor och presenter. Vi har ätit, fikat och pratat en himla massa om det som komma skall. Vi längtar ju sååå mycket efter lilltjejen i magen som vi får träffa i slutet av denna månad.


Vår lilla "bardel" i köket är verkligen perfekt till att duka upp bufféer på!


Alkoholfritt bubbel, olika röror, sallader och kyckling serverades.


Men nu är jag lite trött men nöjd efter en helg som har vart så mysig! Ska smyga ner till köket nu och plocka mig en tallrik av rester från dagens kalas och sedan parkera mig i soffan framför solsidan och njuta av lugnet.

KRAM







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar