onsdag 19 februari 2014

Mitt i veckan




En underbar bukett Ranunkel står fortfarande så fin i vardagsrummet, bilderna passade jag på att ta i helgen. Så kul att kunna fota nu när solen bjuder på lite mer ljus än vad vi fått de senaste månaderna! Kan inte se mig mätt på denna vackra blomma.



Godmorgon Onsdag


Denna vecka verkar rusar förbi likt de senaste veckorna. 

Igår hade jag en trevlig kväll med mina kollegor, vi var ute och åt på en restaurang i Uppsala som heter Kött Kök och Bar. Vi blev serverade en klassisk meny med toast skagen till förrätt och en vällagade oxfilé tournedos till huvudrätt och en perfekt liten choklad fondant till kaffet, så gott! Mycket jobbprat blev det men inte mig emot då jag älskar det;)

Jag kom hem sent sent igår och ska strax åka mot Uppsala igen;) Men det är ju så livet som pendlare är ibland. Fördelen är att jag nu får möjligheten till att upptäcka en ny stad och jag ser verkligen framemot att botanisera bland utbudet av inredningsbutiker. Hitintills har inte vädret lockat till promenader på stan men till våren så då får det bli lite lunchpromenader ner på stan=)

Ha en bra onsdag!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar