onsdag 19 februari 2014

Bästa middagen


Ibland så räcker inte orken till en riktigt middag på kvällen då är min absoluta favorit klassikern "te och macka". Kvällens version blev knäckebröd med färskost, avokado och alfa alfa-groddar. Gott och känns väldigt nyttigt. Lite skillnad från gårdagskvällens middag men det är väl det som kallas balans?!;)


Godkväll!

Å så skönt med kväll (mitt i veckan dessutom)! 

Har slagit mig ner i soffan växlar mellan att se på Mästerkocken (där jag så klart hejar lite extra på Amir som kommer från Västerås) samtidigt som jag kikar på konståkningen. Så vackert med konståkning tycker jag. Blir alltid lika imponerad av de duktiga tjejerna och killarna som hoppar och snurrar och gör massa svårigheter men de får det att se så otroligt lätt ut! 

Nu ska jag bara njuta av kvällen och ta mig en kopp te till.

Ha en skön kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar