söndag 23 februari 2014

Härliga söndag



Här kommer ett till smörgåstips=) En fantastiskt god frukostmacka är denna. Rosta ett gott bröd just detta är ett med mycket frön i och gjord på surdeg. Mosa avokado, blanda i lite salt och chiliflakes.  Bred ett tjockt lager på brödet och njuuut! Gott och mättande perfekt som söndagsfrukost.



Hej Söndag

Så var dagen i veckan då jag slappnar av som mest här och denna söndag är inget undantag.

Har kikat lite på 5-milen och hejat på de svenska killarna som tyvärr inte nådde ända fram till medalj men ännu är ju inte Sveriges medaljchanser slut för detta OS. Nu laddar upp för den stora finalen som jag förstått går kl. 13. 

I ugnen står en plåt med kakor som jag testar att baka för första gången, kikar in med recept lite senare om det är så att de blir så goda som jag hoppas på! Men först ska jag pussa min fina sambo hejdå som strax åker mot Norge och en veckas jobb.

Ha en skön söndag!

Kram kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar