tisdag 18 februari 2014

Bästa träningen



Dagens jag i en skön kjol från J.Lindeberg och en tröja från Benetton. Tröjan från Benetton är verkligen ett tips, jättebra passform och kvalitet för 249 kr!


Godmorgon

Sitter här med mitt morgonkaffe och ska strax sätt mig i bilen och köra mot jobbet.

Måste bara berätta om en träningsapp som jag köpte igår, 15 kr fick jag betala för Tabata-Trainer. Jag har tränat Tabata-intervaller länge nu och det går ut på att man kör 20 sek vilar 10 sek i intervaller om 8 gånger. Det är ett effektivt och väldigt kul sätt att träna på. Men mitt problem är att jag har så dålig fantasi när det kommer till att hitta på övningar, men det löser Tabata-Trainer eftersom det finns färdiga pass i appen. Körde 16 min och var slut helt slut efter att passet var över, effektiv träning när det är som bäst!

Hoppas att ni får en underbar dag!

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar