måndag 17 februari 2014

Vårkänslorna smyger sig på


Ett fång tulpaner fick följa med hem när jag var ute på tur i lördags. Tulpanerna som gör sig så fint i den nya ljuvligt rosa vasen som jag hittade på Blomsterlandet, där jag tycker att man lite nu och då kan göra fina inredningsfynd! Och finns det något härligare vårtecken än krispiga tulpaner?


Hej på er!

Det var inte igår jag satt mig här och skrev några rader, känns som att tiden rusar ifrån mig. 

Men min tid fylls till största delen av roligheter vilket jag är tacksam för!

Fullt upp på jobbet som faktiskt tar den mesta av min tid nu, men några träningspass försöker jag hinna med (har upptäckt att det här med morgonträning inte är så tokigt), försöker även hinna med att var en rolig vän och en härlig sambo, samtidigt som det sista av renoveringen i huset ska klaras av (vilket mest består i att ringa och tjata på hantverkare som lite strö saker kvar att göra)

Och allt känns ju lite lättare nu då vi går mot den härligaste tiden på året nämligen våren, och hur mycket vårkänslor fick man inte idag då? 

Solen sken in och lyste upp kontoret där jag tyvärr satt hela dagen, så jag fick inte njuta av solen utomhus men ändå att bli bländad av solen när man sitter och arbetar är inte fy skam!=)

Kram kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar