lördag 2 november 2013

Middagstips


Har ni testat Paolos pasta? Om inte gör det! My god så gott, bästa bästa om orken inte finns för att laga mat men man ändå vill ha en god middag.

Igår åt vi hans färskpasta fylld med prosciutto, getost och honung med en pestosås till även den från Paolos. Lite extra prosciutto, mozzarella och ruccola på sidan och på 15 min har du en underbar middag!


Godkväll

Vilken underbar dag det blev, ute i Jennys trägård har jag befunnit mig nästan hela dagen så härligt!

Nu har vi precis kommit hem till oss och oj så jag trivs här i huset det är alltid lika skönt att komma hem.

Ikväll blir det en lugn kväll hemma, just nu håller jag på att tappa upp ett bad. Jag som inte ens trodde att jag skulle bada så mycket, för det brukar ju ofta bli så att man kanske inte utnyttjar det man har nära så mycket man tänkt. Men jag badar flera gånger i veckan och bara älskar det!

Ha en fin kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar