onsdag 23 oktober 2013

Favorit i repris


 Fin fina oljeflaskan från House Doctor piffar upp vilken enkel omelettmiddag som helst!


Gillar verkligen våra barpallar, passar perfekt till vårt kök och det är verkligen skönt att sitta här när man bara ska få i sig något lite snabbt.


Gokväll!


Såklart det blev en liten omelett idag=)  denna gång en vegetarisk med svamp, tomat och Västerbottenost. Sååå gott.

Denna vecka springer tiden iväg från mig. Jag har en lång lista med saker jag vill hinna med innan fredageftermiddag. 

För på fredag väntar vi minsann finbesök av världens bästa 6-åring och tänka sig världens bästa 5-åring, ska bli så mysigt och då kan man inte vara stressad över någon lista heller.... 

Men men listan får jag tag i imorgon för nu ska jag iväg på fikadejt.

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar