tisdag 26 november 2013

Dinner and a movie


Min fina ullsjal en favorit som jag köpte i våras, nu syns det ju inte på bilderna men den är härligt rosa och får pigga upp denna annars ganska gråa dag.


Hej

Här hemma är det full aktivitet då både min bror och min pappa är här och spacklar för fullt i källaren. Det är ju så  kul att lyssna på dessa två, min bror som jobbar som målare och min pappa som har vart målare men inte längre aktivt målar (dock är han fortfarande i branchen) dividerar om hur man ska göra saker på bästa sätt....båda lika envisa kan eventuellt vara ett släktdrag=)

 Själv håller jag mig i bakgrunden och ska faktiskt lämna de två herrarna till sitt och gå ner mot stan för att möta upp en kär vän för middag och en film. Lyxigt värre!

Ha en fin kväll!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar