fredag 29 november 2013

Lite mer redo för advent


Godmorgon!

En liten "gran" har flyttat in, hittade den hos min favorit blomhandlare på torgen. Några hyacinter och en amaryllis fick följa också följa med hem. 

Hyacinter som jag älskar med tyvärr är lite känslig mot så jag har inte haft det hemma på några år, men i år testar jag tänker att det kanske går bättre i huset...=) Valde den vita varianten då den ska vara lite mildare så nu håller jag tummarna för att slippa en nysfest!

Nu mot frukost på jobbet och i eftermiddag blir det bebismys och efterlängtad fika men Emilie.

Kram



2 kommentarer:

  1. Hej!
    Åh vad jag tycker du/ni har det fint hemma! Så smakfullt och hemtrevligt! Jag gillar också tapeten du visar på den här bilden (borås scandinavian style) trivs du med den??
    Håller på och renoverar två rum o funderar så på den vitvita i ett rum och den gröna( mint/petroliumgrön) som fond i det andra. Visst är det den "gröna" du har?
    Kram Marie (feelgoodcorner på insta)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack snälla, vad glad jag blir!=) Är jättenöjd med tapeten, den känns med blå/grön när den kommer upp på väggen vilket jag tycker är ett plus, då jag först blev lite tveksam när jag såg den på rulle för då ser den väldigt grön ut! Lycka till med renoveringen! Kram Camilla

      Radera