onsdag 30 oktober 2013

Punktering


Hittade en sån fin liten skål på Åhléns för en stund sedan, och den passar ju alldeles perfekt att lägga min klocka i om kvällarna.



Hej mitt i veckan

Ojoj vilken kväll det blev! Åkte direkt från jobbet till min fina farmor och farfar blev serverad god soppa så lyxigt och mysigt, men på väg hem så började bilen kännas konstigt så jag stannade för att kolla vad som var fel (jag som verkligen inte kan något om bilar....) och det var ganska uppenbart vad som var fel för däcket var HELT platt. Alltså jag har nog inte sett ett plattare däck!

Och vad gör man när man står i regnet med ett platt däck? Jo man ringer världens bästa pappa som kommer och hjälper mig att montera på reservdäcket ( vad skulle jag göra utan honom eller mamma för den delen?!) så nu är det jag som åker till däckfirman det första jag gör imorgonbitti. Men oj så trött jag är på vår gamla Fiat men snart snart ska vi investera i en ny extra bil och ingen längtar mer än jag.

Nu är jag hemma från mitt lilla punkteringsäventyr och ska mysa i soffan resten av kvällen.

Ha en fin kväll

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar