torsdag 24 oktober 2013

Redo för helg




På vårt matsalsbord just nu.

Snart helg igen

Vilket race jag körde efter jag jobbat klart idag. Har nästan bockat av allt på att göra listan, känns så skönt! Så nu är jag redo för helg, även då jag verkligen tycker om mitt jobb så är ju alltid lite extra härligt med fredag och en hel helg framför sig.

Har hunnit med att handla hem godsaker till helgen, både till fredagen då vi får besök av två småtjejer som vi ska vara barnvakt till och till lördagens tjejmiddag för lite större tjejer;)

Ha en skön kväll!









2 kommentarer:

  1. Gillar din stil skarpt! :) Vart är den fina ljuslyktan ifrån?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack snälla vad glad jag blir! Lyktan är från Hemtex och är ett riktigt kap, köpte den förra veckan så skynda dit innan den tar slut!=) Kram

      Radera