lördag 19 oktober 2013

Flytta runt








Lite från vårt vardagsrum denna eftermiddag. 


Oj vad jag har städat idag, vet inte riktigt vad det kom ifrån....det började med kylen och resten av huset följde med av bara farten=)


Älskar när det är nystädat! 

Har även flyttat runt på saker här hemma vilket jag gör VÄLDIGT ofta, gillar att när man får en helt ny känsla hemma bara genom att låta grejerna byta plats med varandra.

Har precis sagt hej då till mina fina föräldrar som vart här på en fika. Min bror som är målare har också vart här en sväng idag för att  kika på källaren. För nu börjar det bli dags att måla där nere, så kul att det börjar ta sig lite och att vi snart är klara med det mesta i huset!

Nu ska jag börja med kvällens middag som jag inte riktigt bestämt vad det bli ännu, något gott av kyckling ska jag koka ihop tänkte jag.

Ha en skön lördagskväll!

Kram





2 kommentarer:

  1. Hej! Mässingskrukan - är det svenskt tenns eller har du lyckats hitåt ngn annan liknande ? Hur som super snygg! Nice blog btw ! / e

    SvaraRadera
  2. Hej, det är kruka jag hittat på blomsterlandet men som var silverfärgad, så jag har helt enkelt sprayat den med guldfärg supernöjd med resultatet! Vad glad jag blir att du gillar bloggen!=)

    SvaraRadera