söndag 20 oktober 2013

Morgonstund


Igår bjöds det till slut på kyckling inlindad i parma med grädde och balsamicosås, världens godaste och enklaste kycklingrätt!


Testade att smaksätta potatisen med tryffelolja och det blev sååå gott!


Vilken skön kväll vi hade igår, mysig middag och därefter en film som vi hyrde via appel-tv(det måste ju vara världens bästa grej!)


Jag är ju rätt morgonpigg av mig och det kan man inte kalla min sambo direkt, så nu på morgonen har jag roat mig med att baka, något som jag verkligen tycker om att göra. Är så glad att vi satsade lite extra på köket för det är verkligen kul att hålla på att laga mat och baka i vårt kök!

Så nu står det en plåt med tekakor efter ett recept jag fått från min farmor och jäster, men jag hittade inte receptet nu på morgonen så nu har jag bakat ur minnet och hoppas på att jag har kommit ihåg rätt!

Nu en latte och bläddra i lite tidningar som ligger här hemma olästa.

Kram


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar