måndag 21 oktober 2013

Oväntat fynd


Lite mindre skålar perfekt för desserter eller snacks!


Gillar verkligen den lite smutsrosa färgen på Höganäs skålarna.


I fredags var jag till ittala outlet med förhoppning om att kunna fylla på med lite av vårt porslin, tyvärr fanns det inte i rätt färg. Men jag kom såklart inte därifrån tomhänt utan jag fick med mig superfina skålar från Ittala och Höganäs. Perfekta för frukost, desserter eller snacks!

Har precis landat hemma efter en litet annorlunda jobbdag, har bla. packat 270 påsar som vi ska ha till ett kundevent imorgon. Vi var bästa teamet som packade så trots lite logistik problem i början så gick det snabbt och smidigt att få ordning på alla påsar. Vilket var otroligt skönt!

Nu ska jag ordna lite mat till mig, det är verkligen hög tid att göra lite nya matlådor för nu är det helt tomt i frysen och det är ju så trist att laga mat till sig själv. Min räddning heter då omelett, går att variera i oändlighet och alltid lika gott så en sådan får det bli även ikväll!
Ha en fortsatt skön kväll!

Kram


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar