måndag 24 februari 2014

En lagad bil






Igår när sambon åkt mot jobb blev jag så rastlös. Vad gör man då om inte börjar fixa och plocka...å vips var Tv-rummet som nytt.  Bytte ut det svarta och vita mot ljustrosa och blå toner. En skokartong blev tapetserad med överbliven tapet från sovrummet till en förvaringsbox som nu pryder tv-bänken. Tänk så nytt det kan kännas genom bara pocka runt bland sakerna hemma!=)


God kväll!

En måndag som har gått i en rasande fart är snart över. Har slagit mig ner i soffan framför husdrömmar på SVT, tycker att det är så spännande att få följa de olika familjerna under deras resa fram till drömhuset.

Ikväll efter jobbet kunde jag åka och hämta min lilla Fiat som nu är lagad! Å så glad jag är, och delen som behövdes bytas kostade inte många hundralappar vilket verkligen var skönt. För även fast jag gillar den lilla bilen så har den ju några år på nacken så några dyra reperationer kan vi inte kosta på den röda faran=) Men nu får vi förhoppningsvis många fler mil tillsammans.

Nu ska jag kika hur det går för familjen på Österlen som bygger på sin dröm.

Ha en skön kväll!

KRAM


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar