tisdag 25 februari 2014

Oväntade detaljer




En gammal favorit kofta med volanger på ryggen, gillar plagg med lite oväntade med ändå diskreta detaljer! Nu när det börjar bli ljusare och ljusare ute så längtar jag till ljusa färger och härliga pasteller både på kläder och i hemmet. Då är det kul att fynda i sin egen garderob (som verkligen behöver lite kärlek...usch vilken oordning jag har där nu)

Godmorgon

Sitter fortfarande hemma och njuter av en kaffe och är just nu lite extra tacksam över vår Nespresso som serverar mig gott kaffe varje morgon.

Ska strax åka mot jobbet har lite "sovmorgon" idag då jag är kvällsansvarig vilket betyder att jag måste var på kontoret till 20.00 och sedan har jag jour under natten. Men jag hade lite otur när jag planerat min vecka vilket betyder att denna sovmorgon bara bli ca en halvtimme=)

Nu är det hög tid att plocka ihop både lunchlådan och middagslådan och åka mot en heldag på jobbet.

Ha en bra dag!

KRAM







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar