onsdag 26 februari 2014

Helgens projekt

 Fina tavlan som blev inramad för ett litet tag sedan, efter att ha legat i sin rulle allt för många månader.


Hej mitt i vecka!

Igår var en elektriker här och fixade till det sista i källaren, eller helt klart var det inte med nästan nästan. Spegeln i badrummet kom upp iaf så nu känns det helt klart där inne, så skönt! Nu måste bara jag ta tag i att måla våra fönster där nere som just nu är i en laxrosa kulör=) fönstermålning ja får nog bli helgens projekt!

Sitter här och är lite extra jäspig idag så det får bli en extra stark kaffe i bilen på väg till jobbet. Bilfärden till jobbet är ganska mysig speciellt efter att jag upptäckt Storytell som jag har börjat prenumerera på. Massa ljudböcker för inte alls mycket varje månad, på två veckor har jag redan hunnit med tre böcker (helt klart beroendeframkallande...)

Hoppas att ni får en bra dag!

KRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar