lördag 1 mars 2014

Mysig lördag




Vårt vardagsrum denna eftermiddag


Fick med mig några videkissar hem från Blomsterlandet, som nu står så fint i vardagsrummet och ger hopp om vår. För nu har vi ju gått in i den första vårmånaden och det känns helt underbart. 



Hej

Vilken mysig lördag det blev!

Har fått besök av både bästis som kom förbi med sushi till lunch (hur lyxigt?) och sedan kom mina två kusiner Sara och Jonas förbi med sina familjer.

 Så huset har vart fullt hela dagen lång, de har inte sett huset innan så det blev en hustur och oj vad vi gjort mycket känner jag när jag berättade om hur det såg ut innan vi började med huset. Efter turen blev det mysig fika och massa prat för det var på tok förlägne sedan som vi träffades så det fanns mycket att uppdatera sig om! Mycket husprat då det planeras en stor renovering hos Sara spännande spännande! 

Nu har jag tagit på mig myskläderna och laddar för en hemmakväll med god mat och en film. Ingen melodifestival för mig, har tittat på en deltävling och nej i år tycker jag tyvärr inte att de har lyckas....men stora finalen nästa vecka vill jag inte missa!=)

Hoppas ni har en skön kväll!

KRAM


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar