söndag 2 mars 2014

En hemma söndag




Det var inte bara vide jag fick med mig från Blomsterlandet i fredags utan även två nya krukväxter (som jag så klart nu inte kommer ihåg vad de heter) Jag föll som en fura för de gulliga tjocka bladen. Tjocka blad på blommor är ju alltid ett plus då det är ett tecken på att de är tåliga=)

God förmiddag

Sitter i soffan med datorn i knät och med Vasaloppet på tv.n mysigt med Vasaloppet tycker jag, brukar alltid kika tills den första tagit sig i mål.

Ute är det grått och ruggigt så jag planerar för en riktigt hemmadag. Jag ska spackla våra fönster i källaren om jag har tur kanske hinner med en första strykning i kväll. Ska även ta och göra en ordentlig storstädning av garderoben som behöver lite (mycket) kärlek! Nu är den bara rörig och jag vet knappt vad som finns där inne. Vill börja planera vårgarderoben så då gäller det att göra en inventering och få ordning på det jag redan har. 

Hoppas ni får en skön söndag!
KRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar